onsdag, november 26, 2008

Läget under kontroll?

Tiden försvann lite nu på kvällen eftersom den där svängen vi skulle gå efter jobbet för att få lite luft blev en långpromme på 2,5 timmar. Men det var skönt att få en ordentlig genomkörare nu när man inte tränat på ett tag. Har ju varit sjuk länge nu, så det är minst fem veckor sen jag tränade. Mina fötter är dock inte helt nöjda, har stora blodfyllda blåsor på båda lilltårna. Man kan väl dra slutsatsen att jag inte hade världens bästa skor för långpromenader. Körlektionen idag gick bra, vilket känns skönt. Man blir motiverad att jobba vidare när man ser framstege liksom.
Nu är jag trötter, men det är lång tid kvar innan jag får sova, för jag måste fixa klart den där presentationen jag ska hålla imorron klockan nio. Det återstår en del puts och nötande, men som tur var är det inte jättemycket kvar. Blir nog bra det där.

Inga kommentarer: