måndag, november 17, 2008

Naturläkemedel

Eftersom jag uttömt Apotekets utbud av läkemedel mot förkylning så får jag nu förlita mig på naturläkemedel. So far so good. Naturläkemedelsnässprayen fungerar bättre än inget alls. Vilket ju är bra. Andas är ju en rätt praktisk grej att kunna göra liksom. Om det där andra naturmedlet jag investerat i fungerar eller inte kan jag inte uttala mig om än. Har inte märkt någon skillnad än dock. Visst är mitt liv spännande, förkylning... är inne på vecka 6 av förkylning och hosta nu. Hostan har dock lagt sig lite vilket är skönt. Om man nu ska vara sjuk kan man väl få ha en sjukdom i taget liksom.
Annars är det rätt segt att det är måndag. Jag har jobbat och sedan roat mig med att tvätta och köpa lite tågbiljetter. En lite jobbig grej är att jag har ett värdebevis på SJ som man inte kan använda på nätet. Störande. Ska man behöva gå ända bort till tågstationen liksom? Kanske funkar att ringa? Måste undersöka saken.
Den mest aktuella frågan just nu är dock vad som händer på nyår?

Inga kommentarer: