måndag, november 10, 2008

Uppåt till slut

Idag har varit en sådär bra dag. Var så enormt trött imorse och det tycktes inte vilja gå över. Ringarna under ögonen är så mörka att de mest kan liknas vid blåtiror. Men arbetsdagen flöt på ganska så smärtfritt och den körlektion som följde efter jobbet gick ganska bra. Det är knepigt det där med att köra bil, det är så mycket att hålla reda på. Men det är skönt, för man märker verkligen att det går framåt för varje gång. Jag lär mig mer och mer. Så det känns stabilt och positivt.
Lite så skulle man nog kunna summera det mesta i mitt liv just nu, stabilt i en positiv riktning. Det enda som tynger är den här förbaskade förkylningen som vägrar släppa taget. Jag vill verkligen gå och träna, men jag tror inte att det vore speciellt bra för min kropp. Får hålla ut några dagar till och hoppas på att kroppen spöar den här förkylningen snart.

Inga kommentarer: