torsdag, april 15, 2010

Aska, allvarligt talat?

Ett askmoln stänger ner hela norra Europas flygtrafik. Det låter som någon form av actionfilm, inte som något som händer på riktigt. Men det är tydligen verklighet. Mamma och pappa är fast i Barcelona eftersom det inte går att flyga till Sverige alls. Sverige är stängt, liksom större delen av norra Europa. Nu håller vi tummarna för att den här askan lättar så flygtrafiken kan komma igång igen. För det här är ju inte speciellt roligt.

Annars vet jag inte vad jag ska säga. Träningsvärken börjar komma, undrar just hur det kommer kännas imorgon. Är lite oroad inför morgondagen, har en känsla av att jag inte är tillräckligt förberedd inför morgondagens dragning. Känns som att jag slappnat av lite den här veckan, och jag har en känsla av att det kommer slå tillbaka på mig imorgon.

Inga kommentarer: