måndag, april 19, 2010

Ny vecka.

Jaha, så var det måndag igen då. Veckorna går snabbt. Solen skiner. Mamma och pappa är nu på väg genom Sverige mot hemmet. Det känns tryggt.

Jag är löjligt sugen på godis. Men jag försöker kämpa emot begäret. Har ju en plan på ett sundare liv, men det går väl sådär just nu. Har dock skärpt till mig lunchmässigt. Och äter mindre sötsaker i veckorna. Så lite bra går det ju. Men jag har väl inte riktigt kommit igång med träningen än. Motivationen är väl sådär och det är lite mycket annat nu. Men jag jobbar på det. Jag bockar av måsten för sinnesfrid. Om en liten vecka är ett av mina sinnesfridsstörare borta när jag äntligen blir av med den gamla lägenheten. Har fixat lite med det och lite annat idag. Jag gör mitt bästa. Och någon dag ska säkert orken och tiden räcka till.

Inga kommentarer: