onsdag, april 07, 2010

Det ordnade upp sig till slut

Min dag har inte varit den bästa. Har ägnat hela arbetsdagen, som idag pågick från 7.30 till 17.30 åt ett mål som jag inte lyckats få ihop. Och det har varit viss tidspress också, vilket ökade på min frustration enormt. Men sen, vid typ 17 nådde jag en lösning. Ett förslag jag kan stå för och är beredd att dra på fredag. Det kändes sååå skönt. Nu är det bara lite finputs som återstår inför inlämning som ska ske imorgon vid lunch. Och strax efter att jag nått lösningen på målet så kom en kollega och informerade om att vi skulle ta en fika efter jobbet. Så en mycket frustrerande arbetsdag avslutades med en mycket trevlig fikastund med ett gäng kollegor. Skönt att få skratta lite också efter att ha suttit instängd på kontoret mer eller mindre hela dagen.
Nu är det bara två dagar kvar, sen är det helg!

Inga kommentarer: