torsdag, april 29, 2010

Nu jävlar, nu kör vi!

Flygtrafiken ser ut att fungera som den ska, vilket ju är en sak mindre att oroa sig för. Men eftersom jag känner mig själv rätt väl kommer inte lugnet infinna sig förens planet lyfter. Eller nej, det är inte sant, eftersom jag inte gillar att flyga så kommer nog inte lugnet förens jag är på marken igen, på Landvetter. Det är nära nu och jag är såååå laddad. Men den här förbannade förkylningen är ju något av en partypooper. Men det är väl bara att ignorera och köra på, det har ju funkat förr.

Man kanske borde börja packa? Eller så skjuter man upp det en stund till och sitter kvar i soffan. Det senare låter klart mer lockande. Och eftersom jag har lite sovmorgon imorgon så behöver ju inte jag gå och lägga mig så tidigt. För jag har semester! Lovely!

Inga kommentarer: