söndag, september 05, 2010

Gamla minnen

Jag håller för tillfället på med ett projekt som består i att sätta in alla mina kort i ett fint album. Alla kort från tiden innan jag flyttade hemifrån sitter redan insatta i fina album. Så nu är det hösten 2002 och framåt som gäller. Har kommit igenom det första året nu och mycket kort var det. Många glada stunder tillsammans med underbara människor. Men visst, det blir färre och förre kort ju längre fram man kommer, eftersom digitalkameran sen tog över rätt mycket. Vilket ju i och för sig är positivt, för då ser man ju ett slut på korthögen. Jaja, roligt är det i alla fall, för det är rätt mycket man glömt.

Sen har jag varit ute och provgått i mina nya skor också. Och trots att jag bara tog en kort sväng så förstår jag att dom sägs ha effekt på vaderna, för det kändes verkligen. Vilket ju bådar gott!

Inga kommentarer: