måndag, september 20, 2010

Ibland funkar det...

Sen jag gick från jobbet har jag handlat mat, lagat matlådor, diskat, plockat i ordning lite, vattnat mina älskade blommor och betalat räkningar. För att vara måndag måste jag säga att det är ganska bra jobbat. Energin fanns där bara.

Sen har jag beställt nya lurar till min mobil också. Mina gamla förolyckades nämligen igår på tåget. Jag var lite trött och lurarna hade fastnat i väskan. Då ryckte jag till. Och sladden gick av. Onödigt kan tyckas, men ibland gör man sånt. Och med tanke på i vilket skick de där ytterst välanvända lurarna så kanske det inte gör så mycket, det var nog egentligen hög tid att investera i nya.

Det känns som att det här är en bra start på veckan, så nu är det bara att hålla tummarna för att den flyter på i samma anda.

Inga kommentarer: