onsdag, september 22, 2010

Min rumpa

Idag har jag gjort något bra. Jag har varit och tränat för första gången sen i våras. Det var jobbigt och jag hade svårare att hänga med på passet än jag trott att jag skulle ha. Jag orkade inte helt enkelt. Men jag kämpade mig igenom passet, flåsade och svettades som en gris. Så något bra har jag ju gjort i alla fall, även om alla rörelser inte satt. Jag är nöjd med min insats. Och det var ganska roligt. En sak som känns väldigt bra är att min hälsena som strulat hela sommaren inte kändes av alls. Mycket bra.
Men redan nu känner man ju att rumpan börjar stelna till alltså. Det kommer nog bli lite träningsvärk framöver. Men det är bara bra. Och nu ska jag verkligen försöka komma igång och göra det här med träning till något regelbundet. För det vill jag verkligen.

Inga kommentarer: