lördag, september 11, 2010

Helg helg helg

Det är helg och jag har inget alls planerat. Eftersom det är rätt ovanligt i mitt liv så njuter jag fullt ut av att inte göra något alls. Jag sitter i soffan i pjamas och slötittar på tv. Det gör liksom inget att klockan snart är ett och jag inte gjort ett dugg, för jag behöver inte göra något alls.

Igår tvättade jag det enorma tvättberget som pockat på uppmärksamhet ett tag nu. Sen gick jag ut och drack öl med en vän. När jag kom hem runt midnatt så fastnade jag framför tv:n. Comedy Central visar hysteriskt roliga program på natten alltså, inget barntillåtet där inte, igår var det roast helt utan censur, mycket roligt.

Eftersom jag var sjukt ambitiös och storstädade förra helgen så behöver jag inte ens städa den här helgen. Lovely! Det här kommer bli en ljuvligt skön och vilsam helg.

Inga kommentarer: