söndag, oktober 24, 2010

Hanna - tekniken 1-0

Min dator har strulat en del den här helgen. Men nu verkar det som att jag löst problemet. Jag känner mig alltid så stolt när jag lyckats fixa strul med datorn, bor man själv är det ju bäst om man kan lösa saker själv liksom. Men man kan väl tyvärr konstatera att det blir allt mer uppenbart att min dator sjunger på sista versen. Jag jag blundar lite för det just nu, för jag är inte så sugen att lägga pengar på en ny.

I övrigt har helgen varit bra. Idag har jag varit ute en sväng och fixat lite ärenden. Hämtade dom där fina skorna jag hittade förra helgen som inte fanns i min storlek. På nätet fanns dom som tur var och nu är dom hemma hos mig. Jag är nöjd.
Sen har jag löst korsord. För mig är det sjuk lyx att kunna ägna några timmar åt att lösa korsord, att man inte har något annat som måste göras liksom. Nu behöver det ju inte vara just att lösa korsord, det kan vara att läsa en bok, titta på en film eller vad som helst, men ni fattar grejen. Att liksom inte behöva känna att man egentligen borde göra något annat.

Inga kommentarer: