lördag, oktober 23, 2010

Nöjd

Igår var det AW på jobbet. När det var dags att bryta upp från jobbet rådde lite olika meningar om var vi skulle ta vägen. Ett ganska stort gäng ville gå ut och äta. Själv kände jag inte för det och tänkte i så fall gå hem. Men två av mina kollegor ville inte heller gå ut, så vi köpte lite pizza och gick hem till en av kollegorna. Sen drack vi vin och satt och snackade resten av kvällen. Helt perfekt måste jag säga, ibland är det alldeles utmärkt att bara sitta i lugn och ro prata istället för att vara ute på något skränigt uteställe. Så gårdagen var en klar succé i mina ögon, verkligen supertrevligt.

Idag har jag tagit igen förlorad sömn. Sen har jag röjt upp i mitt hem, som nu ser riktigt respektabelt ut. Och så har jag hamnat hem lite mat och lite annat smått och gott. Så jag känner ändå att jag skött mig riktigt bra idag. Imorgon ska jag hämta ut ett paket och sen fixa lite annat. Men det är ju underbart att inte ha något inplanerat på en hel helg. Att bara göra det man känner för. Det är egentid på högsta nivå.

1 kommentar:

Madeleine sa...

Det låter som en rätt perfekt helg :)