söndag, september 18, 2011

Bekräftelse

Idag har jag diskat massor, plockat bort bord och balkonglådor från balkongen, burit ner det till förrådet, slängt en massa sopor, tvättat fem maskiner tvätt och jobbat i typ två timmar. Men eftersom jag bor själv så är det ingen mer än jag som märker att jag har gjort allt det här. Därför måste jag berätta om det för eventuella läsare här på bloggen, så kan jag känna mig lite mer duktig. Konstigt det där, att det ofta krävs andras bekräftelse för att man ska känna sig duktig. Mitt hem är i alla fall i ordning nu, mer välstädat än på väldigt länge. Det mår jag bra av. Och så har jag fått sova ut den här helgen. Underbart. Har sovit massor. I fredags kändes det som att jag var på väg att bli sjuk. Men det var nog bara sömnbrist, för nu känns det inte så längre. Gött!

Inga kommentarer: