torsdag, september 08, 2011

Nej...

Jag är trött, men det är ju inget nytt. Dagen har varit lång. Jag har kört bil för första gången på länge, nästan två år tror jag. Det gick bra, min medpassagerare har klara potential för att bli en fantastisk körlärare alltså. Lugn och pedagogisk. Vi kände på bilen, draglägen och varvtal avhandlades. Kan inte påstå att jag körde så jättelångt, men ändå. Det kändes ändå skönt att köra lite i alla fall.
Lång dag med förhandlingsresa som sagt, sammanlagt 45 mil i bil. Det tar på krafterna. Och sen var det ju Yoga också. Kroppen var inte med på tåget alltså. Jobbigt som tusan var det och det gick sådär. Men jag gjorde det i alla fall, och det är ju bra.
Nu är jag trött trött trött, men det är lite kvar att fixa med innan jag får sova. Eller så sover jag nu och fixar packning imorgon. Just nu känns det som ett klart mer tilltalande alternativ.

Inga kommentarer: