söndag, september 11, 2011

Min nya BFF

Här har ni den, min nya älskling. Den är ännu mer grön i verkligheten. Vi ska mysa tillsammans i höst. Vi testmös lite i natt och det gick hur bra som helst.

Helgen har spenderats i Stockholm. Inledningen av helgen var väl sådär, höll på att missa tåget pga. en olycka på E4:an söder om Härnösand. Men tack vare en kollega så hann jag med tåget. Väl på tåget vart det lite förseningar, men fram kom jag till slut. Lördagens ägnades åt shopping, att träffa vänner och strosa. På kvällen var det fest, 30årsfest för fina Ulrika. Det blev ordentligt med fest kan man väl säga och fyra trötta damer ramlade hem vid fyrasnåret. Därför blev den här dagen inte helt igenom behaglig. Men hem kom jag i alla fall. Trött är jag också. Känns som att det kommer bli en lång vecka det här.

Inga kommentarer: