tisdag, september 06, 2011

Ständigt återkommande?

Det börjar kännas som att min trötthet är ett ständigt återkommande tema på den här bloggen. Men det hänger kanske ihop med att jag är trött typ jämt nuförtiden. Jag vet inte vad det är so hänt, men tröttheten är betydligt mer påtaglig än förr tycker jag. Och som vanligt hänger det säkert ihop med att jag flänger så mycket på helgerna att jag inte hinner vila ut. Just nu är det en rätt extrem period av flängande. Under tre veckor nu, alltså 21 dagar, har jag någon typ av resa/bortavaro från mitt hem under 10 dagar. Det blir rätt jobbigt. Och det som är synd är ju att det lite går ut över det roliga man gör. Men hittills har det funkat bra på så sätt att tröttheten försvunnit när jag väl är på plats för roligheter. Men jag ska ju inte sticka under stolen med att det ska bli himla skönt när den här treveckorsperioden är över och jag har tre veckor framför mig som ska spenderas hemma. Sen lite mer bortatid.

Min målsättning framöver är att försöka ha varannan helg hemma minst. Tydligen behöver man ju sömn.

Inga kommentarer: