söndag, september 25, 2011

Galenskap

Man skulle kunna tro att det här med helger som spenderas i hemmet är positivt ekonomiskt. Men nej, för då har man all tid i världen att internetshoppa. Har försökt hålla i kreditkortet den här helgen och det har ändå gått ganska bra måste jag säga. Fram tills nu. För nu gjorde jag en liten bokning som kommer bli dyr. Men det blir ju ett minne för livet, och såna är ju värda lite pengar. Jag vill inte verka mystisk, jag har tydligen bokat tatueringstid. IGEN. Tankarna fanns ju där, och har funnits där ett bra tag. Men att jag faktiskt skulle göra det den här hösten trodde nog inte ens jag. Men nu blir det så ändå. Fast det är ett tag kvar, blir först i början av november. Tror att det kan bli hur snyggt som helst. Tanken är att jag ska täcka över en redan befintlig, men inte så snygg, gadd på ankeln. Spännande!

Helgen har varit lugn annars.

Inga kommentarer: