tisdag, juli 07, 2009

Fienden.

Jag har nu mött min fiende. Den består i en rondell, tvåfilig sådan, med hemskt mycket trafik i. Jag fick motorstopp både en, två och tre gånger och paniken kom allt mer. F*n vad jobbigt det var. Idag har jag kört i den där förbannade rondellen två gånger och båda gångerna gick det åt helvete. Och inom den närmsta timmen kommer jag nog bli tvungen att köra i den igen. Det känns ju inte helt roligt måste jag säga. Har dock hittat en annan väg som jag kan ta först, så jag slipper köra i rondellhelvetet två gånger till i alla fall. Man får vara glad åt det lilla, eller hur var det? Jag förstår inte varför inte alla bilar har automat, då skulle man slippa sån här skit. Återkommer sen, när jag kört klart för dagen och meddelar om jag överlevda rondellen en tredje gång eller inte...
Uppdatering 17:24: Lyckades helt undvika den där rondellen, men körningen gick väl inte helt 100 ändå får jag säga. Jag och kopplingen i min lånade bil är inte vänner, i alla fall inte när det kommer till dragläget. Många motorstopp blir det. Hoppas att det går bättre imorgon.

Inga kommentarer: