lördag, juli 18, 2009

Harry Potter och halvblodsprinsen

Nu har jag ätit en massa mat i solen, indiskt blev det. Klämt ett par kalla Norrlands i solen (till maten). Sen har jag och Annis och typ en miljon fjortisar klämt in oss i en varm biosalong och avnjutit "Harry Potter och halvblodsprinsen". Filmen var helt okej, vad man kunde förvänta sig liksom. Får dock erkänna att jag glömt en hel del av detaljerna, det var en stund sedan jag läste boken. Annis som hade boken mer i färskt minne tyckte att dom ändrat en del. Som sagt, en ganska bra film, liksom de övriga filmerna är det ju inte i klass med böckerna, men det hade man ju inte väntat sig heller. Sammanfattningsvis kan man väl säga att det var en trevlig kväll. Men nu är jag sjukt mätt. Först en massa indisk mat, sedan en massa godis. Gott, men nu är man proppad som sagt. Kanske dags att sova nu?

Inga kommentarer: