onsdag, juli 15, 2009

Hemmafru?!

Nu har jag kokat sylt, dammat och dammsugit. Visst låter det husligt och härligt. Och jag kan ju hålla med om att det är mycket trevligt när det är gjort, men det är sååå tråkigt under tiden. Så att städa badrummet får vänta tills imorgon. En annan sak som jag upptäckt, föga förvånande i och för sig, är att det är sjukt tråkigt att försöka vänja sig av med att äta godis, chips och glass VARJE dag. Jag är konstant sötsugen. Och inte bara sötsugen, även sugen på allt som är onyttigt. Hamburgare och kebab är nog det jag är mest sugen på just nu, men det varierar från stund till annan. Jobbigt sånt här, men det är ju inte helt hälsosamt att äta sånt där skräp varje dag. Därför ska jag försöka avhålla mig från det, för jag vet ju att suget efter godis minskar markant om man håller upp i några dagar.

Inga kommentarer: