lördag, juli 11, 2009

Moving on...

Jaha, så var det dags att förflytta semestern till en ny stad. Fast bara en kortis, för imorgon bär det vidare hem. Har såhär långt på min semester spenderat en dag i Stockholm och 6,5 dagar i Västerås. Och nu blir det en dag till i Stockholm och sedan hem som sagt. Härligt att flänga runt, eller hur var det? Hade lite lovat mig själv att inte flänga runt så mycket den här semestern, men det tycks vara undvikligt.
Är proppmätt, men tokigt sugen på choklad. Chokladen jag ville ha fanns inte på ICA Maxi, trots stora reklamskyltar på parkeringen. Snacka om uppkörning. Funderar på att bege mig till ICA här hemma och bunkra lite inför kommande förflyttningar. Tror att man behöver choklad om man ska överleva en stund med SJ. Ingen platsbiljett har jag heller, hoppas det inte är knökat på tåget. Risken finns dock.

Inga kommentarer: