måndag, augusti 16, 2010

Cola keeps me going

Första arbetsdagen efter semestern var fruktansvärt seg. Mest beroende på sömnbrist tror jag. Men ändå. Det blev inte mycket gjort idag, men det var det kanske inte någon som förväntade sig heller. Dagen flöt ändå på rätt smärtfritt. Efter jobbet sprang jag lite ärenden. Hittade ett par skor som inte är så snygga, men sköna. Frågan är om dom duger till bröllopet. Ska fundera på det lite. Och testa med klänningen kanske. Men det får bli en annan dag, för den sista energin jag hade idag gick åt till matlagning. Nu står dock en bunt matlådor i kylen och veckans luncher är mer eller mindre fixade. Skönt! Det är liksom en sån där vecka när det för plånbokens skull vore lämpligt att äta matlåda typ varje dag. Men eftersom det var första dagen så blev det utelunch idag. Sushilunch med cola. Annars hade jag nog inte överlevt dagen. Jag är övertygad om att kaffet på jobbet helt saknar koffein. Jaja, nu får man snart sova och förhoppningsvis vaknar man upp som en betydligt piggare människa imorgon. Till dess dricker jag cola, den underbara drycken.

Inga kommentarer: