måndag, augusti 16, 2010

Skor, the story continues

Som jag nämnde tidigare så köpte jag ett par skor idag. Men jag tror inte riktigt att dom passar till klänningen. Och nej, jag har inte orkat ta på mig klänningen, det är än så länge ett mentalt resonemang det här. I alla fall så hittade jag mina gamla balskor i en låda. Dom är inte direkt gjorde för sommarbröllop. Jag var ju liksom ute efter något med öppen tå. Men sen slog det mig att det kanske är bättre att offra lite yta för komforten. Balskorna har ju trots allt varit med på många baler, och jag kan inte minnas speciellt många skavsår. Så man kanske ska satsa på dem ändå, trots att jag var ute efter en annan modell. Det tål att tänkas på det här. Och ja, vid tillfälle ska jag faktiskt dra på mig den där klänningen och testa skor till. Oooh no, nu kom jag på att jag måste köpa en ny BH också. Shit, det tar aldrig slut det här.

Inga kommentarer: