måndag, augusti 30, 2010

Upp och ner, ner och upp

Egentligen är jag aningens för trött för att formulera något vettigt här. Men ja gör det ändå. Den gångna helgen har varit helt fantastisk. Ett väldigt vackert bröllop, en fest av rang. Men det bästa med helgen var ändå att få träffa alla underbara människor, vännerna, dom jag inte träffar speciellt ofta nuförtiden. Den här helgen var en smärtsam påminnelse om hur bra man hade det när man bodde i Göteborg och alla dessa underbara människor fanns i närheten hela tiden. Det är tufft att inte ha det så längre, det måste jag erkänna. Jävlar vad jag saknar det ibland.

Vad man ska säga om den här dagen vet jag inte riktigt. En riktig skitdag kan man väl sammanfatta det som. Men det är bara att skaka av sig, blicka framåt och gå vidare. Det finns liksom inga andra alternativ och det finns egentligen ingen anledning att älta skitdagar. Nu är den över och jag har svårt att se hur morgondagen på något sätt skulle kunna bli lika kass. Så kurvan bör peka uppåt nu.

Inga kommentarer: