söndag, augusti 15, 2010

Huston, we have a problem...

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag behöver verkligen nya skor. Jag, som äger i runda slängar 50 par skor, var helt övertygad om att jag hade något i garderoben som kunde funka på det kommande bröllopet. Efter att jag hittat klänning så slappnade jag liksom av och tänkte att jag kunde improvisera fram resten. Men nu när jag gått igenom alla mina skor, och förvisso hittat mycket fint, så kan jag tyvärr konstatera att inget av de par jag har passar på bröllopet jag ska på. Och inte har jag sett något på stan som funkar heller. Men jag antar att det bara är att ge sig ut och finkamma stan nu. Problemet med utbudet på stan är dock att allt har så förbaskat höga klackar. Jag är inte speciellt bra på klackar. Och ska man gå en hel dag måste ju skorna vara bekväma. Usch, vilket problem det här blev helt plötsligt. Wish me luck!

Inga kommentarer: