torsdag, augusti 19, 2010

Målet i sikte

Nu är det bara en dag kvar sen är det helg. Känns skönt. Dock lite jobbigt att jag har föredragning imorgon och faktiskt måste prestera. Den här veckan har ju inte varit den mest effektiva i världshistorien riktigt. Men det är väl bara att tagga till och köra imorgon, det är ju inte direkt någon komplicerad föredragning kan man hoppas.
Den här dagen har tyngts ner lite av en molande huvudvärk som förföljt mig hela dagen. Inget har egentligen hjälp, jag har testa Alvedon, dricka mycket vatten, frisk luft, koffein i olika former. Men den envisa huvudvärken hänger kvar. Så jag antar det endast återstår sömn nu.

Dagens tips är dock min smaskiga middag som jag just avnjutit. Edamameböner, räkor och buffelmozzarella i en härlig liten sallad. Mumsigt var det.

Inga kommentarer: