fredag, augusti 13, 2010

Semester faktiskt...

Jag vet att jag varit usel på att uppdatera den senaste tiden. Men jag har faktiskt semester. Och under det man kan kalla min lilla Sverigeturné (Västerås-Sala-Stockholm-Göteborg-Västerås-Sundsvall på mindre än en vecka) har jag knappt haft med en dator att göra alls. Men jag ska skärpa upp mig snart. När semestern är mer slut.

Man kan dock konstatera följande punkter:
- Winnerbäck var fantastisk. Inget regn och en konsert som var något utöver det vanliga, lovely lovely!
- Göteborgsbesöket innebar många trevliga stunder med mina favoriter. Grillning, öl, rosé, gamla minnen, kort sagt allt som en semester ska innebära.
- Kuddfodralet och de andra sakerna jag shoppade i Götet passar perfekt in i mitt hem. Sjukt snyggt faktiskt.

That's it.

Inga kommentarer: