tisdag, augusti 14, 2007

Big girls don't cry

Jag är kär i "Big girls don't cry" med Fergie. Den går på repeat just nu. Säkerligen mycket uppskattat av grannarna :) Nej, det är inte så farligt, sen stereon försvann är det mycket svårt att få till några volymer som ens skulle komma i närheten av att störa grannarna. Datorn har inte samma ljudstyrka som stereon hade om man säger så.
Dagens uppdrag var att inhandla skrivarpapper, uppladdningsbara batterier och överstykningspennor. Så jag har varit på Clas Ohlson. Så dyrt med uppladdningsbara batterier. Men eftersom min kamera äter batterier så är det lika bra. Hoppas bara att dom funkar bra nu. Annars blir jag putt. Det kändes lite duktigt att köpa överstrykningspennor. Som om att jag verkligen satt hemma och pluggade liksom. Det gör jag ju i och för sig till och från... men ändå.
Snart är det dax för lunch med Christina. Tur det, för jag börjar minsann bli rätt hungrig. Ska ta mig en prommenad bort till Vasaplatsen. Vädret är hyfsat.

Inga kommentarer: