söndag, augusti 12, 2007

Varför så trött hela tiden?

En sak som har hänt mig de senaste dagarna är att jag är så sjukt trött. Inte nog med att jag sover mina 8 timmar per natt. Dessutom somnar jag även på dagarna. Funderar på om det har något att göra med mina allergitabletter. Skulle kanske kunna vara så... Eller så är det kroppens svar på den där förbannade insektsallergin kanske? Vad vet jag. I alla fall är jag galet trött hela tiden.
En annan sak jag har funderat på är det här med shopping. Jag shoppar alldeles för mycket med hänsyn till min inkomst. Så nu är det dags för en paus. Från och med nu ska jag inte shoppa nått alls på åtminstone en månad. Det vore bra för mig. Och under tiden ska jag rensa garderoben kanske, eller åtminstone inventera och komma fram till vad jag faktiskt behöver. Det skulle vara ytterst nyttig. Frågan är ju hur jag kommer lyckas. Vad tror ni?

Inga kommentarer: