fredag, augusti 03, 2007

Regnig fredag skall avslutas med kräftor

Idag regnar det ute. Inte alls bra. Speciellt inte för pappa som håller på med taket, inte alls bra att det kommer regn där. Men det gör det i alla fall. Synd att man inte kan styra över vädret. Det skulle vara praktiskt. Men enligt prognosen ska det komma sol i en hel vecka från och med imorron. Det låter bra.
Fredag då som sagt. Vi ska äta kräftor ikväll, jag och den delen av min familj som bor i den här stan. Det ska bli gott det. Och till efterrätt blir det kladdkaka, jag har bakat minsann. Så det ser som att det blir en bra kväll.
Imorron vet jag inte alls vad jag ska göra. Skulle ha hjälp Marielle att flytta, men nu behövdes jag inte. Så nu får jag hitta på nått annat... Men det ordnar sig nog. Blir det fest imorronkväll månne?
Har bokat in en resa nu i alla fall, 4 dagar i det exotiska Östersund. Ska upp och hälsa på Helena. Det kan nog blir hur bra som helst tror jag faktiskt. Så det känns bra. Men mycket tågåkande blir det, det är ju rätt långt till Östersund. Men det är smällar man får ta.
PS. Maria, jag tänker inte gå in på den där länken som du nämnde i din kommentar nedan. Jag tror inte att det är nått för mig.. ;)

Inga kommentarer: