onsdag, augusti 08, 2007

Upprörande...

Som alla som känner mig så älskar jag att shoppa skor. Så för mig var det glädjande när jag såg rubriken om att svenskarna var skoshoppingtokiga. Roligt att fler har förstått hur skoj det är med skor tänkte jag... Sen klickade jag på länken om fick se detta! Inte handlade det om riktiga skor heller... Nej, det handlade om de där plastsakerna som folk envisas med att vandra runt i. Upprörande!

Nej, tackar vet jag mina egna vackra skofynd. Som kompensation för det hemska med "Foppa-tofflor" tänkte jag visa upp mina två senaste skoinköp. Finns det något bättre än skorea?


Visst är dom fina, 150 kr på DinSko...

Dessa underbara saker hittade jag för 124,50 kr på Wedins.

Uppdatering 14:10: Vad ska man ha på sig ikväll egentligen? Inte för att det är en superviktig fråga, men just nu när jag har väldigt lite att göra är det en fråga så stor som någon för mig. Tur att det har slutat regna i alla fall. Det gör ju i alla fall saken lite lättare...

Inga kommentarer: