onsdag, augusti 15, 2007

Och på västkusten regnar det...

Idag faller regnet. Jag har läst allt jag behövde läsa inför nästa vecka. Nu ska jag bara läsa igenom grupparbetena inför träffen med gruppen imorron. Sen behöver jag inte läsa nått mer alls. Då kan jag återgå till den där skönlitterära boken jag håller på med, "Grisfesten". Han tycker om att skriva långt och med en väldig massa ord den där GW. Men det brukar ju ta sig efter ett par kapitel.
Lunchade med Christina igår, mycket trevligt. I eftermiddag ska jag fika med Maria. Najs najs, speciellt eftersom jag redan nu har ett enormt sötsug. Så det kommer nog bli nått sött gott och fett som intages då. Men nu ska jag nog laga matlådor. Lika bra att ha det gjort liksom, ska ju gå i skolan lite de närmsta dagarna och då behöver man ju matlåda.
Idag sjunger Justin för mig...

Inga kommentarer: