lördag, augusti 11, 2007

Filmtips på kvällskvisten

Sitter här i mörkret i mitt rum och ska lite kort summera en mycket trevlig kväll. Anledningen till att jag inte tänt lampan är att fönstret är öppet och ljus skulle locka till sig insekter. Och eftersom jag inte riktigt tål insketer så får dom gärna hålla sig ute. Därav mörkret.
Men i alla fall, det var ju kvällen som skulle summeras. Halv åtta träffades jag och Johanna för en bit mat. Sen bar det av till Bergakungen för bio. Måste verkligen rekommendera ett besök där, mycket bra biograf. Jag hade inte varit där innan trots att jag inte bor speciellt långt därifrån. Så gå dit!
Filmen då, Transfomers, var klart över förväntan. Eller ja, hade ju inte så höga förväntningar, mest fördomar om en film som handlade om bilar som egentligen var robota - hur spännande kan det vara liksom? Men tänk så fel jag hade. En mycket bra film var det. Se den!!!
Nej, nu ska den här damen krypa till sängs. Natti!

Inga kommentarer: