söndag, mars 09, 2008

Ett smart val

Det var ett smart val att inte gå ut igår efter konserten. För jag är rejält trött idag och en baksmälla på det hade inte funkat bra. Då hade jag inte fått många slängar gjorda idag. Men nu har jag ändå fixat det jag skulle. Att jobba igår gick bra, lite segt att jobba sex dagar i rad, men ändå. Konserten (Alicia Keys på Hovet) var fantastisk. Där har vi en tjej som imponerar. Vilken röst alltså. Synd bara att jag inte hade hunnit lyssna in mig på hennes musik innan. Men det gjorde inte så mycket, för det var grymt bra ändå. Sen var det mycket trevligt att träffa vännerna också.
Skulle behöva städa, men det känns inte helt prioriterat just nu. Det är ju ändå bara jag här, och jag kan leva med att det är stökigt ett par dagar till. Nej, nu är det Sportspegeln som gäller.

Inga kommentarer: