onsdag, mars 26, 2008

Tack för det skatteverket

Från och med idag kan alla som har en e-legitimation logga in på skatteverkets hemsida och kolla deklarationen. Har man fått den hem i brevlådan kan man ju skippa det, men eftersom jag inte fått min än och var lite nyfiken tänkte jag att det kunde vara spännande att titta. Hade ju en viss känsla av att jag skulle få tillbaka nån tusenlapp och beskedet gjorde mig inte besviken om man säger så. En fin liten bonus lagom till midsommar. Det känns bra det.
Annars håller jag mest på och fixar här hemma. Köpte tulpaner och påskliljor på torget idag. Men här hemma är vaser en brist. Problemet avhjälptes dock med mina stora ölglas. Funkade hur bra som helst och det blev riktigt fint. Nu är det bara att hålla tummarna för att det där andra växten jag inhandlade tar sig också. Den såg lite ledsen ut.

Inga kommentarer: