torsdag, mars 13, 2008

Lycka!

Den där konserten var faktiskt mycket bra. Bättre än jag hade väntat mig. Trodde att fokus skulle ligga på den nya plattan. Men dom spelade en hel massa gamla låtar. Jag är sjukt nöjd faktiskt. Glad!
En annan sak som man kan bli glad av är när man gör något för folk man tycker väldigt mycket om och det får den effekten man var ute efter. Ni vet det där jag pratade om för ett tag sen om hur man kan tänka ut ett värsta tänkbara senario inför något. Men ofta tänker man ut ett bästa tänkbara senario också. Och den här gången blev precis det utgången. Jag hade en känsla av att två av mina underbara vänner var trötta och utarbetade. Och jag gjorde något gulligt för dem så dom skulle bli glada. Och dom blev jätteglada. Och det gör mig jätteglad också.
Sova kanske man skulle göra? Men just nu är jag för uppvarvad. Konserten slutade ju för en liten stund sen bara. Måste varva ner lite framför tv:n innan jag kryper till kojs. Men när jag gör det så kommer det vara med ett leende på läpparna. Det här blev en bra dag på många sätt.

Inga kommentarer: