onsdag, mars 05, 2008

Jaha?

Det är nått som nästan kan liknas vid vår i luften. Men kallt som snusk är det, vilket avskräcker från att klä sig i kjol, vilket jag tänkt flera dagar i rad nu. Det här med att inte äta godis suger. Jag är sötsugen konstant, eller mest efter att jag har ätit mat. Fast jag har hört att det är naturligt att vara det just efter maten. Men hittills har jag inte fallit dit. Ni kanske inte tycker att tre dagar är så mycket, men i min värld är det en evighet.
Vad kan man säga annars då? Onsdag, känns rätt bra, tiden flyter på. Bara tre dagar kvar att jobba den här veckan. Ja, ni läste rätt, TRE. Ska jobba på lördag också. Det känns ändå rätt okej, även om det hade varit sjukt skönt med sovmorgon. Men det får bli nån annan gång.
Har bokat klipptid nu. Om två veckor. Så nu har jag en deadline när jag måste ha bestämt mig vad jag ska göra med kalufsen.

Inga kommentarer: