måndag, mars 10, 2008

Internets storhet

När man bor i en mindre stad uppskattar man internet långt mer än vad man gjorde tidigare. När jag bodde i Göteborg fanns ju det mesta runt knuten. I stan fanns alla butiker och man kunde handla där. Här finns inte alla butiker. Det är då internet kommer in i bilden. Extra bra när man jobbar också och inte är ledig när affärerna är öppna. Har precis klickat hem nya köksstolar. Några klick och så väntar man några dagar, sen är det bara att traska ner till Ica och hämta paketet med stolarna. I dagens samhälle tar man sånt för givet. Jag vet. Men just nu kände jag att det var på sin plats med en liten "internethyllning". Det är så smidigt och bekvämt.
Ps. Det verkar som att det kan gå vägen den här gången... En period kvar, men jag är hoppfull. Vore ju så najs. Jag tror på VIK. (Naturligtvis pratar jag om PlayOffen i hockeyallsvenskan för er som undrar.)

Inga kommentarer: