torsdag, mars 13, 2008

Mellanlandning i soffan

Ute regnar det. Klart obra. Har tagit mig hem från arbetet och mellanlandat i soffan. Om en stund ska jag upp ur soffan och ut i regnet. Jag ska styra kosan mot Rosvalla där kvällens konsert tar plats; kent! Jag tror att det kan bli bra. Fast det kan bli grinigt också. Har en känsla av att det inte kommer vara så mycket folk, något som skulle kunna skapa en grinig stämning hos mr pretto vid micken. Men jag hoppas ju såklart att det ska bli bra.
Men just nu har jag ett matdilemma. Eftersom det är torsdag så var vi på pannkaksbuffén. Och efter det är man ju fortfarande mätt. Så mat är väl inte det första man tänker på. Men man borde väl äta nått innan konserten kanske?
Ni hör ju hur spännande mitt liv är. Men imorron är det fredag. En mycket efterlängtad fredag, för den här helgen kommer innebära mängder med sömn. Och det är precis vad lilla jag behöver just nu...

Inga kommentarer: