tisdag, december 16, 2008

Det säger bara klick ibland...

Internet är farligt på så vis att det är så enormt enkelt att shoppa. Saker man inte funderat på att man egentligen behöver klickas hem inte minsta tvekan. Jag kanske råkade klicka hem en liten present till mig själv nyss. En ny kalender. Inte för att jag egentligen behöver en ny, men den jag här är så tråkig. Jättefin var den nya som snart kommer landa i en brevlåda nära mig. Men jag ska returnera 60 % av min beställning från HM, passade inte/såg inte ut som jag hade tänkt mig, och så ska jag lämna tillbaka en topp som jag köpte idag. Det kändes inte helt 100, och då är det ingen idé att ha kvar den, för då kommer den inte att användas. Men jag hittade en klänning idag, som kommer passa fint till nyår. Så jag är nöjd.

Inga kommentarer: