söndag, december 07, 2008

Ny vecka nya krafter?

Med tanke på att julledigheten närmar sig med stormsteg så känns det här med måndag inte så jobbigt. Har en del som ska göras den här veckan så det känns som att den kommer gå ganska fort. Bland annat innehåller den kommande veckan följande:
- Jag ska lämna in min trasiga cykel för lagning, det är jobbigt att behöva gå hela tiden.
- Julbord med jobbet på torsdag, det ser jag fram emot.
- Julkorten ska postas.
- Ska hinna med en hel massa på jobbet.
...och så vidare. Nästa helg kommer bli en lugn en. En sån där bra helg när man blir utvilad och sånt där ni vet. Inte som den här helgen med andra ord. Men man får energi av att ha riktigt roligt också. Och det har jag verkligen haft den här helgen. Så det känns bra. Nästa helg ska jag försöka masa mig till gymmet också. Nu får den här förkylningen ge sig liksom.

Inga kommentarer: