måndag, december 15, 2008

Inte bra, inte alls bra faktiskt.

Idag mår jag rätt kasst. Bland annat så är jag sjukt trött. Men det kan man ju leva med. Men min mage strular. Och det är inte bra. Jag mår lite sådär småilla hela tiden och vill inte äta alls. Det brukar vara ett tecken på att magkatarr är på ingång. Låt oss hoppas att magen bara har en dålig dag att det inte är något annat. För magkatarr och julbord är inte någon bra kombination. Faktiskt. Så jag hejjar på min mage. Den fick välja precis vad den ville på ICA. Inte för att det var nått alls som verkade gott, men lite mat blev det i alla fall. Lite mat och en massa dricka. Vätska kan inte vara dåligt, det är uteslutande bra när man mår dåligt. Vätska utan alkohol alltså. Just nu är det Brämhults apelsinjos som jag livnär mig på. Hoppas att det hjälper. Massor med c-vitamin för förkylningen också...

Inga kommentarer: