måndag, december 01, 2008

Måndag = sanningsdagen

Måndagar har kommit att bli "upp till bevis"-dag för min del. Jag har nästan alltid körlektion på måndagar, och sen är det lite annat som inträffar på måndagar. Egentligen känns det inte helt lämpligt, för på måndagar finns väldigt ofta helgens sviter kvar. Har man slarvat på helgen slår det liksom över på måndagen. Idag har jag varit så trött att det är löjligt, som ett exempel. Men jag har en vision. På festen i lördags var det nån som sa att man inte kan banta i december. Jag förstår hennes poäng, men jag ska banne mig lyckas med mitt nästa delmål innan jul. Så nu kör vi godisfritt fram till julafton och hoppas på det bästa. Har en tanke om att återuppta träningen den här veckan också. Börjar känna mig så pass frisk att det skulle kunna funka nu. Men imorron är det optikerbesök som gäller.

Inga kommentarer: