lördag, december 27, 2008

Jullov...

Under hösten har jag skött mig rätt bra, men nu har jag tagit 10 dagars jullov från mina plikter och det kommer märkas på vikten. Men så får det vara. Mår dock lite illa av allt julgodis nu. Man tycks aldrig veta när det är läge att sluta äta. Ikväll visas både Harry Potter och Sagan om ringen på tv. Så man behöver inte ha tråkigt inte. Startade upp ett halsduksprojekt också, men garnet tog slut rätt snabbt. Får se till att införskaffa nytt snart.

Imorron har jag en hel massa som jag borde fixa. Borde kanske skriva en lista så att jag inte glömmer bort något viktigt. Det vore rätt praktiskt faktiskt. Och sen borde jag städa lite här hemma. Uppackade saker ligger precis överallt just nu. Blir lätt så. Jag skulle behöva tvätta också. Tur att man får roa sig med så mycket skojigt under sin ledighet!

Inga kommentarer: