måndag, december 29, 2008

Halvvägs...

Det känns bra att det är måndag och man är halvvägs genom arbetsveckan! Bara en dag kvar med andra ord och tur är väl det, så som jag mår. Har blivit sådär löjligt ordentligt förkyld igen, halsen värker och näsan är helt igentäppt. Fick dessutom en rejäl hostattack av det mer kvävande slaget under förhandlingen idag. Sådär lyckat med förhör och tolk och grejer, men vad kan man göra liksom. Det gick ju inte att sluta hosta. Sådär enkelt att skriva protokoll när tårarna sprutar och man inte kan andas. Men som sagt, bara en dag kvar nu, sen får jag vara lite mer ledig. Och inga förhandlingar imorron, tack och lov.

Fick min specialbeställda almanacka idag, beställd på den här sidan. Och jag är supernöjd, lagom storlek och jättefin. Även om jag inte använder kalendern lika mycket längre så tycker jag att det är viktigt med en fin sådan. Gissa vilken färg den har?! Rosa med mörkblå text. Oväntat va?!

Inga kommentarer: