onsdag, november 04, 2009

Inte okej.

Jag är trött, som vanligt då. Tåget var 20 min sent vilket resulterade i att lilla Hanna var bra frusen efter lång väntan på perrongen. Det resulterade visserligen i att jag slapp vänta i 20 min på bussen efter tåget. Jag fick springa som en liten antilop till bussen istället. Men jag hann med bussen som tur var, för det var inte direkt promenadväder. Det snöade. Förvisso inte speciellt mycket, men tillräckligt för att man inte skulle vilja ta en promenad. Sen handlade jag lite mat till matlådor och sen kom jag hem och tog en varm dusch. Det var gött efter kylan som plågat mig upprepade gånger under dagen. Imorgon är det jag som tar vinterjackan by the way. I alla fall, efter duschen landade jag äntligen i den underbara varma soffan framför tv:n. Och vad händer då?! Jo, mina grannar tycker att det är en bra idé att börja borra med någon helt bisarrt högljudd borr klockan 21. Inte okej om ni frågar mig.

I morse hade jag jordens kläddilemma, vilket resulterade i att jag tog en liten shoppingtur efter jobbet. Ska det hålla på och bli vinter helt plötsligt så måste man ju ha varma kläder liksom.

Inga kommentarer: