måndag, november 30, 2009

Tji fick jag...

Eftersom jag är på kurs större delen av den här veckan hade jag förväntat mig en vecka där jag mest skulle kunna glida med, gå dit jag blev tillsagd och inte behöva anstränga mig så mycket själv. Men det gick väl sådär... Första kursdagen flöt på bra. När jag sedan skulle checka in på hotellet dök problemet upp. Det fanns inget rum bokat till mig. Den väldigt serviceminded flickan i receptionen löste detta genom att ordnat ett rum åt mig. Dock med mitt kreditkort som garant. Jag fick i alla fall instruktioner om hur jag skulle gå till väga för att lösa problemet så smärtfritt som möjligt. Jag vidarebefordrade den informationen (via mail) till den som skulle ha ordnat detta åt mig från början med förhoppning om att hon ska lösa det imorgon. Men om det sker återstår ju att se. Fortsättning följer med andra ord.

Annars tycker jag nog att det var lite taskigt att kursen ska hålla på så sent om dagarna, jag hade ju velat shoppa lite. Men just nu har ju jag ett hotellrum som belastar mitt kreditkort, så det kanske är lika bra att jag inte hinner shoppa något innan den frågan är löst. En kjol fick dock följa med från Åhléns. Tror dock inte att den kommer invigas förens nästa vecka, för jag har varken strumpbyxor eller stövlar i packningen. Jaja, det löser sig. Det mesta gör ju det till slut.

Inga kommentarer: