söndag, november 01, 2009

Oj oj...

Tiden rinner iväg och det var några dagar sedan jag rapporterade in vad som händer i mitt liv. Kom för en stund sedan hem och möttes av doften av blommor. Underbart! Fick blommor i onsdags på min avtackning, och dessa doftade nu ljuvligt. Onsdagen var mycket trevlig och jag lyckades hålla tårarna borta hela dagen. Jag bjöd på dyra tårtor och fick vackra blommor, fina presenter och vackra ord. Sen blev det öl och avslappnat häng. Mycket trevlig avslutning på två fina år.
I torsdags begav jag mig hem till Västerås. Där har jag sedan befunnit mig fram till imorse när jag styrde kosan mot hemmet igen. En alldeles lagom helg på alla sätt och vis. Har hunnit med att träffa hela mina familj (samtidigt, otroligt nog). Mycket trevligt och mycket god mat.
Nu återstår bara uppladdningen inför morgondagen när det nya börjar.

Inga kommentarer: