torsdag, januari 01, 2009

2008 är över...

Såhär i efterhand är jag mycket glad över att jag gick på festen igår, trots penicillin och sjukdom. Jag hade en mycket trevlig kväll med några av mina äldsta vänner. Det är alltid skönt att umgås med underbara vänner som mina, för dom är ens fasta punkt på något sätt. Jag höll mig hyfsat nykter igår, för att inte utmana ödet. Men jag hade toppenskoj ändå. Och vid tolvslaget ringde finaste flickorna från Gbg. Underbart att höra deras röster också.

Kvällen var mycket lyckad. Bra ordnad fest, trevliga människor, många skratt, trevliga meddelanden på mobilsvar, söta sms från snälla vänner och som sagt mina underbara vänner. Jag är mycket nöjd. Och mycket trött. Det var ju inte så att jag fick gå och lägga mig tidigt bara för att jag var nykter, no no. Det var bara att stanna kvar och hålla igång med de andra. Det är galet hur mycket mindre man orkar när man inte festar på. Men det var länge sen jag skrattade så mycket. Den galna bartendern från skåne framkallade ganska snabbt en rejäl skrattkramp i magen. Vilka underbart härliga människor jag träffade igår.

Det var skönt att få ett så trevligt slut på 2008, öroninflammationen till trots. 2008 har varit ett bra år och jag hoppas att 2009 blir ännu bättre!

Inga kommentarer: